FEOR-kód 4123-00
Bemutatás
Pénzügyi nyilvántartások vezetésével, statisztikai adatszolgáltatással, bér- és munkaerő-gazdálkodással, pénzkezeléssel, biztosítási szolgáltatásokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatokat lát el.
Jellemző tevékenységek
- pénzügyi, adó- és vámnyilvántartások vezetése, bejövő és kimenő számlák nyilvántartása, egyeztetése;
- pénzforgalmi és hitelezési feladatok előkészítése, pénzügyi tervezés előkészítése, számlalikvidációval kapcsolatos feladatok ellátása;
- adat- és titokvédelemmel kapcsolatos jogszabályok, utasítások betartása;
- új vagy lemondott biztosítások-, kárigények-, biztosítási feltételek- és kifizetések feldolgozása;
- statisztikai vagy biztosítási statisztikai adatok gyűjtése és összeállítása szokásos vagy speciális információs források alapján;
- végösszegek, átlagok, százalékok és egyéb adatok kiszámítása és prezentálása az előírt táblázatos formában;
- pénzügyi dokumentumok összeállítása és kamatok, illetve jutalékok és befizetendő illetékek kiszámítása;
- az ügyfelek vagy a munkáltató megbízásából értékesített vagy vásárolt kötvényekre, részvényekre és egyéb értékpapírokra vonatkozó nyilvántartások vezetése.