Ügyfélszolgálati központ tájékoztatója

FEOR-kód 4225-00

Bemutatás

Telefonon vagy más kommunikációs csatornákon (pl. e-mail, sms stb.) fogadja az ügyfelek megkereséseit, kezeli a felmerült problémákat, felvilágosítást, tájékoztatást nyújt az ügyfelek részére, válaszol a szervezet termékeivel, szolgáltatásaival vagy eljárásaival kapcsolatos kérdésekre, valamint az ehhez kapcsolódó pénzügyi tranzakciók feldolgozását végzi rendszerint távol az ügyfelektől és azoktól a szervezetektől, melyek működésével kapcsolatban tájékoztatást nyújtanak.

Jellemző tevékenységek

  • az ügyfelek bejövő hívásainak, üzeneteinek, szervízmegrendeléseinek, vagy reklamációinak kezelése;
  • az ügyfelek igényeinek meghatározása, az események számítógépes rendszerben történő rögzítése; adott esetben a feladat más egységekhez továbbítása;
  • ügyfelek tájékoztatása a szervezet termékeiről, szolgáltatásairól, eljárásairól; problémák kezelése;
  • tanácsadás, segítségnyújtás termék, szolgáltatás kiválasztásában, információk elérhetőségében;
  • levelek, tájékoztató anyagok és egyéb dokumentumok megküldése az ügyfelek számára;
  • ügyfél-megkeresések, tájékoztatások, problémakezelés dokumentálása, nyilvántartása;
  • szükség esetén számlázás, kifizetés, egyéb – vásárláshoz kapcsolódó – pénzügyi tranzakció kezelése;
  • iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása dokumentumkezelő-rendszer alkalmazásával;
  • korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése;
  • beszámolás a vezetőnek.

Keresés

Hasonló foglalkozások

Munkakörök

  • Call-center operátor (ügyfél-tájékoztató)
  • Híváskoordinátor
  • Telefonalközpont-kezelő
  • Telefonközpont-kezelő
  • Telefonközpontos
  • Telefonos hirdetésfelvevő
  • Telefonos ügyfélszolgálati képviselő
  • Telefonos ügyintéző
  • Telefonügyelet központos